Originálna príchuť PEPSI MAX vyrobená špeciálne pre domácu prípravu nápoja.
Vláčenie a skladovanie plastových fliaš? Zbav sa zbytočnej námahy a vyskúšaj
našu originálnu príchuť PEPSI MAX, ktorá je pripravená podľa originálnej receptúry
v koncentrovanom stave. Po pridaní príchute do perlivej vody si môžeš pripraviť
hotový nápoj tak, ako ho poznáš.
Informácie o výrobku:
• ochutený nápojový koncentrát
• 440 ml pre prípravu až 9 litrov nápoja
• odporúčaný pomer riedenia 1 diel koncentrátu na 19 dielov perlivej vody
• neobsahuje alergény
• obsahuje kofeín
PRÍPRAVA NÁPOJA:
• Priprav si studenú vodu do fľaše (odporúčame ju vopred vychladiť v chladničke)
• Vlož fľašu do prístroja a priprav si perlivú vodu
• Nakloň fľašu a opatrne pridaj príchuť podľa odmerky
• Zatvor fľašu a opatrne premiešaj príchuť s vodou
• Na zdravie!
Príchuť pridávaj vždy až do hotovej perlivej vody! Nikdy nepridávaj príchuť do vody pred sýtením,
pretože hrozí vypenenie nápoja z fľaše a zalepenie vnútornej časti prístroja, čo môže viesť k jeho
poškodeniu.
Vlastnosť | Hodnota |
---|---|
Príchuť | PEPSI |
Objem | 440 ml |
Light | Áno |
1903 Sodastream zazrel svetlo sveta...
Zakladateľom je W & A Gilbey Ltd., z pálenice London Gin. Prvý prístroj na výrobu perlivej vody vytvoril George Gilbey. Nový prístroj je veľkým hitom u vyššej triedy Britov vrátane kráľovskej domácnosti.
1903 Sodastream zazrel svetlo sveta...
Zakladateľom je W & A Gilbey Ltd., z pálenice London Gin. Prvý prístroj na výrobu perlivej vody vytvoril George Gilbey. Nový prístroj je veľkým hitom u vyššej triedy Britov vrátane kráľovskej domácnosti.
1920 Pridanie príchute do vody
Sodastream predstavuje svoju prvú koncentrovanú príchuť: Cherry a Sarsaparilla. Čerešňová ochutená voda valcuje trh.
1955 Expanzia pokračuje
Distribúcia sa rozširuje, čo umožňuje bublinkám priniesť ďalšie možnosti: firma vytvára 14 vlastných príchutí pre perlivú vodu.
1979 Predstavujeme nový prístroj na výrobu perlivej vody!
Sodastream predstavuje klasický prístroj na výrobu perlivej vody, ktorý vydržal desaťročia. Prístroje boli farebne ladené do béžovej a hnedej, aby boli v súlade s vtedajšími kuchynskými trendmi.
„JUST LIKE THAT“ Predaje vo Veľkej Británii vzrástli o 50 %.
Prvá televízna reklama je na svete – účinkuje v nej britská televízna celebrita Tommy Cooper. Kampaň je mimoriadne úspešná, čo sa odzrkadlí aj v číslach – predaje vzrastú o 50 %.
1985 Podiel na trhu Sodastream sa zvyšuje
Cadbury Schweppes PLC kupuje Sodastream, aby tak zvýšili svoj podiel na trhu a pomáha značke udržať sa v konkurenčnom svete nealko nápojov. Toto spojenie trvá až do roku 1997.
1991 Zavedenie novej spoločnosti Soda-Club
Po úspešnej distribúcii produktov Sodastream v Izraeli Peter Wiseburgh uvádza spoločnosť pod novým názvom Soda-Club. Zároveň patentuje novú značku na trhu domácich prístrojov na výrobu perlivej vody a úspešne expanduje na medzinárodnej úrovni – do Austrálie či Južnej Afriky.
1998 Spojené Sily Sódy
Soda-Club získava Sodastream a stáva sa tak najväčším výrobcom domácich prístrojov na výrobu perlivej vody na svete.
2003 Vyrábajú sa nové príchute
Otvára sa fabrika, ktorá začne vyvíjať nové príchute. V nasledujúcej dekáde vyrobí viac ako 200 druhov príchutí pre celý svet.
2007 Fortissimo Fund začína „bublať“
Popredná izraelská finančná skupina Fortissimo Capital Fund získava kontrolný podiel v spoločnosti Soda-Club a menuje za generálneho riaditeľa spoločnosti Daniela Birnbauma, bývalého šéfa Nike Israel.
2010 "Bublajúca" Wall Street
Na oslavu zalistovania Sodastream na NASDAQ bol pozvaný aj generálny riaditeľ Daniel Birnbaum, aby zazvonil na zvon, ktorý dňa 3. novembra 2010 uzatvoril burzu. Do augusta 2011 vzrástla tržná hodnota Sodastream z 367 miliónov dolárov na 1.46 miliardy dolárov.
V tom istom roku uvádza na trh úplne novú kolekciu príchutí s označením „Goodness“, ktorá ako prvá neobsahuje žiadne farbivá, konzervačné látky alebo umelé prísady a je sladená trstinovým cukrom a naviac obsahuje vitamín C.
2012 Nový vzhľad od svetoznámeho dizajnéra
Celosvetovo uznávaný dizajnér Yves Béhar vytvára novú kolekciu prístrojov „SOURCE“. Kolekcia je prvýkrát predstavená verejnosti na výstave Milan Design Week v Taliansku a v roku 2013 vyhráva cenu Red Dot design award.
Mimoriadne úspešný rok 2012 Sodastream korunuje strategickými partnerstvami a oznámi spoluprácu najprv so spoločnosťou Kraft Foods a následne so spoločnosťou Samsung (súčasťou side-by-side chladničky je aj systém na výrobu perlivej vody, ktorého srdcom je bombička Sodastream).
2013 Kapsule vstupujú na trh
Prvý koncentrát na svete v kapsuli, ktorú stačí založiť na fľašu Sodastream s hotovou perlivou vodou a stlačiť ju. Výsledkom je do pár sekúnd hotový perlivý nápoj, ktorý sa vďaka unikátnej technológii kapsúl SodaCaps počas dávkovania do fľaše zároveň aj rovnomerne premieša.
Poznámka: kapsule SodaCaps sú dostupné len vo vybraných krajinách, na Slovensku nie sú dostupné.
2014 Sodastream PLAY & FREE
PLAY – nový modelový rad prístrojov dostupný v šiestich farebných prevedeniach, ktorý pochádza z dielne už spomínaného svetoznámeho dizajnéra Yvesa Béhara.
FREE – nová kolekcia príchutí pre ľahkú ovocnú chuť perlivej vody. Bez konzervantov, sladidiel, umelých prísad a farbív. Ľahkú ovocnú chuť dodáva fruktóza.
2015 Sila je v tvojich rukách
Minimalistický dizajn. Brúsený hliník v kombinácii s čiernou alebo bielou. Dotykové ovládanie nastavenia intenzity perlivosti. Prichádza nový Sodastream POWERTM.
2016 Hra o tróny a Sodastream
Značka Sodastream vo virálnej minikampani Shame or Glory spojila sily s ikonickými postavami seriálu Game of Thrones. Viac informácií o kampani nájdete po kliknutí sem.