EXPEDÍCIA A DOPRAVA TOVARU:

Spôsob doručenia objednaného tovaru je možné vybrať pri zadávaní parametrov objednávky v košíku. Prípadná cena dopravného je stanovená v objednávke. Ponúkame Vám tieto možnosti:

• Kurierska služba platba prevodom alebo na dobierku.

Cena dopravy je závislá od hmotnosti objednaného tovaru. 

Kuriérskou službou SPS, GEIS Cargo v celej SR:


 * jednotlivé ceny za dopravu nájdete pri tovare!

Pre objednávky zo zahraničia uvedené ceny dopravy neplatia! O ich hodnote je potrebné sa informovať e-mailom alebo na zákazníckej linke.

 Faktúra za tovar, záručný list a ostatná dokumentácia je zasielaná spolu s tovarom. V prípade, že predávajúci nevie vybaviť objednávku jednorázovo, predovšetkým z dôvodu, že určitý druh tovaru nie je skladom, informuje zákazníka o


Služba GEIS CARGO PREMIUM

Základnou charakteristikou služby Home Delivery PREMIUM je doručovanie 2 osobami. Doručovanie prebieha s vynáškou na poschodie a umiestnenie na presne určené miesto príjemcov (konkrétne miesto v byte/dome) s odstráneným a odvozom prepravného obalu.

 

Pre službu Home Delivery PREMIUM platí nasledujúca definícia zásielok:

  • maximálna hmotnosť celej zásielky 1000 kg,
  • maximálna hmotnosť jedného kusu 80 kg,
  • maximálna hmotnosť palety 800 kg,
  • maximálny počet kusov na jednej palete je 10 ks
  • maximálna výška jedného kusu zásielky 2,20 m,

 

V prípade služby Home Delivery Premium nepaletizované kusy do 80 kg sú doručované na uvedenú adresu, na príslušné poschodie, priamo do bytu/prevádzky príjemcu. Do vyšších poschodí (nad 2 poschodie) je hmotnosť zásielky (celková váha všetkých kusov/manipulačných jednotiek) obmedzená na maximálne 200 kg a zároveň platí obmedzenie váhy kusu 80 kg.

 

V cene prepravy produktu Home Delivery PREMIUM sú zahrnuté aj tieto dodatočné služby:

  • Online sledovanie
  • Telefonické avízo – vopred dohodnutý termín prevzatia zásielky
  • SMS avízo – informácia pre príjemcu, že sme od Vás prevzali zásielku a na druhý deň im bude doručovaná
  • Vynáška na poschodie
  • Odstránenie a odvoz prepravného obalu

 

MOŽNOSTI  PLATBY:

1) Platba dobierkou

Pri platbe dobierkou je tovar odoslaný na doručovaciu adresu uvedenú pri objednávaní tovaru, prípadne na doručovaciu adresu uvedenú vo Vašom užívateľskom profile. Prepravca Vám zásielku odovzdá až po vyplatení ceny zásielky.

2) Platba bankovým prevodom

Pri platbe bankovým prevodom je nutné uskutočniť platbu v prospech nášho účtu v priebehu 15 dní. Ak sa platba do 15 dní nevykoná, sme nútený objednávku zrušiť a tovar prepustiť iným zákazníkom.

Pokiaľ pri potvrdzovaní objednávky zvolíte platbu prevodom vopred, systém Vám automaticky vypíše údaje potrebné pre uskutočnenie platby. Rovnaké údaje Vám pre kontrolu prídu na e-mailovú adresu uvedenú vo Vašom užívateľskom profile.

Objednaný tovar je odosielaný až po pripísaní príslušnej sumy na náš účet.

3) Osobný odber

Ak ste si vybrali ako spôsob doručenia "Osobný odber", po potvrdení skladovej dostupnosti od nášho obchodníka a e-shopu si môžete tovar vyzdvihnúť osobne na našej prevádzke v pracovné dni od 8:00 do 15:30 hod. Osobný odber nie je spoplatnený. 

* doba platnosti osobného odberu sú 2 pracovné dní od kontaktovania naším personálom o prevzatí tovaru na určenej adrese. Ak nemôžete tovar vyzdvihnúť do 3 pracovných dní, prosíme o kontaktovanie Nás ohľadom neskoršieho vyzdvihnutia prípadne náhradný termín. Ak sa tak nestane, Vaša objednávka bude po 72 hod zrušená a tovar bude poskytnutý na ďalší predaj.

* adresa pre osobný odber:

Kollárová 5631 SAD, 036 01 Martin

 


 

Upozornenie pri výmene tovaru:

Pri výmene produktu účtujeme prepravné podľa cenníka na našej stránke.

0 - 50 kg - 3,60 € - 4,80 €

50 - 200 kg - 10 € - 18 €

- môžeme Vám objednať ZVOZ ktorý príde priamo ku Vám domov (ZVOZ robíme na balík nad 20 kg.

  (pri výmene produktu účtujeme 2x prepravné, od Vás ku nám a od nás ku Vám) 

- ak nám zašlete produkt na vlastné náklady pri výmene produktu Vám bude účtované len 1x prepravné.

   (od nás ku Vám)

* nevzťahuje sa na reklamáciu v rámci garancie, záručná oprava!

Každú výmenu produktu treba nahlásiť telefonický alebo mailom. Pri nahlásení nezabudnuť informovať o preprave a zasielaní produktu. Ďakujeme