Ospravedlňujeme sa, ale z dôvodu aktuálnej situácie ohľadom COVID-19 je možné tovar doručiť len kuriérom. Osobný odber a rezervácia na predajni sú dočasne zrušené!

- potvrdenie objednávky obdržíte hneď po jej vytvorení e-mailom
- ak toto potvrdenie neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese obchod@naradieshop.sk

- platobnou alebo kreditnou kartou cez službu GO Pay
- bankový prevodom (Tatra banka)
- na dobierku

- nie, registrácie nieje potrebná
- objednávku môžete vytvoriť na svoju emailovú adresu

- tel. linka Po - Pi: 9:00 – 15:00
- odporúčame zaslať dotaz na e-mailovú adresu: obchod@naradieshop.sk
- dotazy sa vybavuju v poradí

- reklamáciu nám prosím oznámte na e-mail: reklamacie@schipro.sk
- presný postup nájdete TU

- potvrdenie objednávky obdržíte hneď po jej vytvorení e-mailom
- ak toto potvrdenie neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese obchod@naradieshop.sk
- osobný odber je možný na adrese:

SCHIPRO SK, s.r.o
Kollárová 5631
036 01 Martin

Otváracia doba
Po – Pia – 7:30–17:00h
So – 7:00–12:00h
Ne – Zatvorené

Krok 1 - hocikde na stránke stlačíme pravé tlačítko na myške a klikneme na "Preskúmať", alebo použijeme klávesovú skratku CTRL+SHIFT+J

Krok 1

Krok 2 - následne v hornej lište na pravo klikneme na symbol >> a následne klikneme na Application

Krok 2

Krok 3 - prejdeme na ľavú stranu kde klikneme na Clear storage (1.), a potom klikneme na Clear site data (2.)

Krok 3
HOTOVO


Ďalšou možnosťou je otvoriť
"inkognito - stlačením ctrl + shift + n / alebo v hornom pravom rohu v menu"
alebo použitím iného internetevého prehliadača.